yes im sorry

Tja sötnosar. Hann inte blogga igår kväll. Kom hem vid halv 12 från lovisa. Igår vid 11 kom ebbas familj & hämtade mig så drog vi till västerås, det var värsta bilkön på motorvägen för det hade hänt en olycka. Men sen kom vi fram till västerås, då drog vi & kolla på ebbas lillebrorsas match sen hade vi 1 timme på oss att shoppaa. Så det blev snabba ryck. Köpte en blommig tröja från gina & blommiga ballerinaskor. Sen vid halv 3 hade vi samling till våran match, vi förlora med 2-3, sen drog några från laget hem för dem skulle göra något på enavallen. Så det var några kvar, då drog alla i ikea & åt mat. Sen satt vi & snacka ganska länge. Vid 20 i 8 hade vi våran andra match mot djurö, vi vann med 7-0. Kom hem runt kvart över 9, då blev det snabba ryck & blåsa håret & fixa mig så drog jag till johanna där det var massor. Men så fick inte vi  vara kvar så då drog jag lovisa & jenny till fanna ip till majbrasan. Där träffade man Marcus,Oliver & filip så snackade lite med dem sen drog vi & skulle träffa Victor men så blev det inte.  det var min dag det!

gammal bild från i vintras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0