Tidsfördriv

NU:
Vad har du för hårfärg – Blont
Hur lång är du? – 159 cm 
Hur ser du ut? – Blont hår, ganska kort,fräknar, blå/gröna ögon tror jag ;)
HAR DU:
Kysst någon – ja
Sovit brevid någon med samma kön – ja
Sovit brevid nån med motsatt kön –nej
Slagit ner nån – Haha ja fast på skoj
Ljugit för en bra vän – ärlig så ja
Svikit någon – Ja..
Vem:-
Skrev du senast till på msn – Ellinore
Kramade du senast – Vilma
Sov du hos senast – jenny tror jag
Vill du vara just nu - venne
Ringde dig senast – jenny


VAD:
Drack du senast – saft
Köpte du senast – lyxshake på max;d
Gjorde du igår – var med vänner
Ska du göra imorn – träffa några tror jag väll
Vill du göra just nu – leva livet
Åt du senast – macka
Är närmast dig som är rosa – min hoodie

KÄRLEK:
Du har sårat nån så den började gråta – vet inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja


ÄRLIGHET
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – ja, 
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – haha ja 

Jag har smugit ut utan lov - någongång väll
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – faktiskt inte
Jag har fuskat i ett spel – HAAHHAHA,
Jag har struntat i ett prov – nope

DÅLIGA TIDER:
Jag har skadat mig sjäv – ja
Jag har druckit alkohol – ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det –nej
Jag har vaknat gråtande – nej
Jag har somnat gråtande – ja


DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ja det gör jag :/
Jag har sett någon dö - ah,några djur
Någon du har känt som dött - mmh :(

kort
Vem är du kär i – ingen
Har du nån pojk-,/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden – facebook bloggen, vänner osv
Vilka umgås du med – mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0