hiss & diss

Våren, våren är verkligen mysig. Det finns så mycket snygga vårkläder. Våren är en underbar månad.

Påsklov, snart är det påsklov & efter så har  vi prao i två veckor, härligt.

Musik, vad vore världen utan musik, svar ingenting.

Vänner & familj, mina vänner & min familj är det bästa jag har. Dem finns alltid vid ens sida när man behöver dem.
Dem som pratar skit om folk & kommenterar att man är ful, om ni tycker någon är ful håll det inom er istället. Jag blir så trött på er som tror att ni är så mycket bättre och snyggare än andra. Ingen är perfekt, alla är olika. Alla föds inte snygga. Väx upp säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten

Fin blogg du har ;)

2011-03-31 @ 14:18:51
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0