I can not waste your time more

Kom hem från v-rås igår vid kvart över 10, då hämtade pappa mig på tågstationen sen hem. Vi åkte till v-rås klockan 12 då kom jenny och hämtade mig. Vi gick och kika in på lite affärer, köpte bara en tjocktröja. Sen gick vi runt i stan & träffade folk tills halv 7. Vi åt sallad på cornetto bar typ, as god sallad. Sen gick vi in på donken och köpte dricka och vid halv 7 gick vi till bion, vi kollade baksmällan 2, gaash vad bra den var! Den rekomenderar jag verkligen att ni ska se. Efter bion gick vi till donken & jag köpte milkshake och strips. Sen gick vi till till tågstationen och tåg tåget hem vid 10 i 10.

bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0